Klachtenregeling

Op deze pagina vindt u informatie over hoe u een klacht in kan dienen.

Klachtenregeling Fysio Geulstraat

Bij Fysio Geulstraat streven wij naar de beste zorg en een prettige behandeling voor al onze patiënten. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. Wij nemen uw klacht serieus en zoeken graag samen met u naar een passende oplossing.

Bespreek uw klacht

Indien u ontevreden bent over de behandeling of bejegening door uw fysiotherapeut, vragen wij u om dit eerst met de betreffende fysiotherapeut te bespreken. In veel gevallen kan een open gesprek al tot een oplossing leiden.

Interne klachtprocedure

Als u er met uw fysiotherapeut niet uitkomt of liever met iemand anders spreekt, kunt u contact opnemen met de praktijkhouder. U kunt uw klacht mondeling of schriftelijk indienen via:

Fysio Geulstraat
Geulstraat 7, 1784 DH – Den Helder
0223 – 785299
[email protected]

Wij streven ernaar om binnen twee weken op uw klacht te reageren en samen naar een oplossing te zoeken.

Externe klachtenregeling

Indien uw klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, kunt u gebruikmaken van de klachtenregeling van KNGF(Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie). Fysio Geulstraat is aangesloten bij deze klachtenregeling via www.defysiotherapeut.com.

U kunt hier een onafhankelijke klachtenfunctionaris inschakelen die u helpt bij het indienen van uw klacht. Deze bemiddeling is kosteloos. Mocht bemiddeling niet tot een oplossing leiden, dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie.

Meer informatie over de klachtenregeling vindt u op de website van De Fysiotherapeut.

Wij streven altijd naar een goede relatie met onze patiënten en waarderen uw feedback. Uw mening helpt ons om onze zorg verder te verbeteren.

×